Monday, October 29, 2007

Instruccions detallades Treball 2 - L'anunci

Hola a tots,

Aquí teniu les instucciones detallades del treball 2.

Recordeu que el dia límit és M1-dijous 15 novembre/ M2 - dimecres 14 novembre

Per qualsevol dubte, consulteu el professor del vostre grup.

  1. Objectiu: Realització d’un anunci de televisió (sobre un producte assignat pel professor). Cal que l’anunci sigui de televisió i no de cap altre mitjà.
  2. Format: L’anunci tindrà una durada d’un màxim de 30 segons i es presentaré en un dels següents formats: DVD, CD, storyborad o presentació PowerPoint.
  3. Tecnologia: És la responsabilitat del grup assegurar-se abans que el seu anunci es pugui veure pels mitjans tecnològics a l’aula el dia de les presentacions.

No serà possible veure l’anunci connectant una càmera de vídeo al canó de l’aula!

  1. Continguts Presentació: Durant la vostra presentació caldria comentar:
    descripció del producte o servei a que anuncieu
    competència
    segmentació
    positioning
    estratègia creativa
    mitjans i horari d’emissió (i justifcar perquè)
    diferenciació entre el vostre anunci i els de la competència
  2. Caldrà justificar les vostres propostes. La presentació durarà entre 10 i 12 minuts.
  3. Documentació a lliurar. Cal lliurar l’anunci en un dels formats mencionats en el punt 2. A més, tots els grups hauran de lliurar un resum de la seva presentació en un treball escrit amb una llargada màxima d’3 planes, amb el noms i DNI dels membres. No cal imprimir les transparències
(i) CD, DVD o estoryboard del anunci
(ii) Fitxer de la presentació powerpoint (grabar-lo en el mateix CD/DVD que l'anunci)
(iii) Resum escrit en fitxer (grabar-lo en el mateix CD/DVD que l'anunci)
(iv) Resum escrit (màxim 3 pàgines) en paper


  1. Assistència Presentació: No serà acceptable la no presentació del treball per l’absència d’un o més membres del grup. Assegureu-vos que teniu una còpia extra del treball per si de cas un dels vostres companys no pogués assistir.

Si un membre del grup de treball no pot assistir a la presentació del treball a classe, haurà de comunicar-ho i justificar-ho al grup i al professor abans del dia de la presentació.


Criteris avaluació
:
Els criteris que es tindran en compte a l’hora de decidir la nota del treball són:
  • professionalitat i coordinació del grup i de la presentació
  • coneixement dels conceptes de màrqueting rellevants (segmentació, positioning, estratègia creativa etc) i la seva aplicació al producte assignat
  • coneixement del producte, el seu mercat i consumidors
  • la justificació de la proposta
  • creativitat de l’anunci
  • participació positiva dels membres del grup

Per qualsevol dubte ja sabeu on soc.

Ànims!
Gerard