Hola a tots,
Aquí teniu les instucciones detallades del treball 2.
Recordeu que el dia límit és M1-dijous 15 novembre/ M2 - dimecres 14 novembre
Per qualsevol dubte, consulteu el professor del vostre grup.
- Objectiu: Realització d’un anunci de televisió (sobre un producte assignat pel professor). Cal que l’anunci sigui de televisió i no de cap altre mitjà.
- Format: L’anunci tindrà una durada d’un màxim de 30 segons i es presentaré en un dels següents formats: DVD, CD, storyborad o presentació PowerPoint.
- Tecnologia: És la responsabilitat del grup assegurar-se abans que el seu anunci es pugui veure pels mitjans tecnològics a l’aula el dia de les presentacions.
No serà possible veure l’anunci connectant una càmera de vídeo al canó de l’aula!
- Continguts Presentació: Durant la vostra presentació caldria comentar:
descripció del producte o servei a que anuncieu
competència
segmentació
positioning
estratègia creativa
mitjans i horari d’emissió (i justifcar perquè)
diferenciació entre el vostre anunci i els de la competència - Caldrà justificar les vostres propostes. La presentació durarà entre 10 i 12 minuts.
- Documentació a lliurar. Cal lliurar l’anunci en un dels formats mencionats en el punt 2. A més, tots els grups hauran de lliurar un resum de la seva presentació en un treball escrit amb una llargada màxima d’3 planes, amb el noms i DNI dels membres. No cal imprimir les transparències
(ii) Fitxer de la presentació powerpoint (grabar-lo en el mateix CD/DVD que l'anunci)
(iii) Resum escrit en fitxer (grabar-lo en el mateix CD/DVD que l'anunci)
(iv) Resum escrit (màxim 3 pàgines) en paper
- Assistència Presentació: No serà acceptable la no presentació del treball per l’absència d’un o més membres del grup. Assegureu-vos que teniu una còpia extra del treball per si de cas un dels vostres companys no pogués assistir.
Si un membre del grup de treball no pot assistir a la presentació del treball a classe, haurà de comunicar-ho i justificar-ho al grup i al professor abans del dia de la presentació.
Criteris avaluació:
Els criteris que es tindran en compte a l’hora de decidir la nota del treball són:
- professionalitat i coordinació del grup i de la presentació
- coneixement dels conceptes de màrqueting rellevants (segmentació, positioning, estratègia creativa etc) i la seva aplicació al producte assignat
- coneixement del producte, el seu mercat i consumidors
- la justificació de la proposta
- creativitat de l’anunci
- participació positiva dels membres del grup
Ànims!
Gerard