Wednesday, September 26, 2007

Setmana 3: Sessió 1




Una campanya de Toscani torna a ser notícia

Desprès d'uns anys el Toscani (ex director creatiu de Benetton) torna a ser notícia desprès d'estrenar la seva nova campanya 'xoc' per la marca No-l-ita. En parlarem a classe.


Avui a classe hem comentat la nova campanya de Olivieri Toscani i hem considerat les nostres opinions personals sobre aquest tipus de publicitat. Valdria la pena buscar informació sobre Toscani a Internet i assabentar-vos de les seves campanyes més famoses per la marca Benetton. Amés, valdria la pena contrastar les campanyes de Toscani amb les de la marca Dove, i considerar quina d’aquestes us sembla més eficaç.



Hem comentat el cas de les grans multinacionals que cada vegada tenen més marques i productes (Procter & Gamble, Henkel i Nestlé).

I desprès hem considerat les definicions de les tècniques de comunicació i què significa una campanya de comunicacions integrades.

Alguns conceptes a destacar de la sessió són;

storyboard
briefling
data mining
product placement