Friday, September 21, 2007

Tècniques Comunicació : Setmana 2 - Sessió 2


Durant la segona sessió d’aquesta setmana hem dedicat una hora a revisar els continguts de la primera assignatura de màrqueting (Introducció al Màrqueting) que vau fer l’any passat. Cal tenir molt clar els conceptes bàsics, els procés de màrqueting, targeting segmentació, posicionament, el mix de màrqueting, les diferents orientacions al mercat, etc.

Durant la segona hora de la classe hem vist les característiques dels mercats publicatris d’avui dir, i els factors de l’entorn empresarial que més afecten a la comunicació comercial (desenvolupament tecnològic, augment de competència i de les varietats de tota mena de producte, etc).

Recordeu que per la setmana vinent cal tenir decidit els membres del grup i tornar la plantilla del grup.

També hem vist alguns del anuncis dels estudiants d’anys anteriors. He comentat la possibilitat de fer l’anunci com un storyboard (en comptes de grabar-lo en video). Perquè veieu què és exactament això, us passo un link al blog markarina on ens explica un exemple concret d’un storyboard.

Bon cap de setmana llarg!