Wednesday, September 19, 2007

Tècniques de Comunicació Comercials: Vuelta al Cole



Tècniques de Comunicació Comercials

Diplomatura en Ciències Empresarials M1 i M2


Hola a tots,

Farem servei aquest blog per mantenir-nos al dia del desenvolupament de l’assignatura al llarg el semestre, per fer resums del que fem a classe (per si de cas no podeu venir a alguna sessió), per fer-vos recordar de dies límits dels treballs, i per destacar notícies sobre el món de les comunicacions comercials, etc.

La setmana passada vam començar classes, es va fer la presentació de l’assignatura, objectius continguts, etc., i us vaig explicar la combinació de mètodes d’avaluació.

Com a primera tasca us toca organitzar-vos en grups per tal de seguir l’avaluació continuada. Vaig distribuir les plantilles dels grups de treball en les quals cal posar els noms i cognoms, DNI, i foto dels membres i tornar-les a mi. Durant les pròximes classes farem la distribució dels temes del primer treball, i us explicaré què s’ha de fer exactament.

Avui a classe hem començat el primer tema ‘Les comunicacions integrades de màrqueting’. Hem fet una activitat amb els objectius d’identificar les tècniques de comunicació a les quals estem exposats diàriament en la societat del consum, i hem fet una llista del públics objectius als quals les empreses dirigeixen els seus missatges comercials i comunicacions en general. Hem comentat la crisi de la empresa de juguines 'Mattel' (veure imatge).


Pel pròxim dia cal fer un porta-nom senzill (amb cartolina o paper) per facilitar la comunicació a classe. Sigui creatius amb el disseny del porta nom. Per si no sabeu què és un porta-nom aquí en teniu a la foto.

També cal anar finalitzant els membre dels grup de treball. Sabeu que els dies límits dels treballs ja estan fixats. Per tant, quan més aviat em doneu la plantilla omplerta amb els noms dels membre del grup, més aviat podreu començat a preparar el primer treball d’avaluació continuada.


Gerard